15.20

2010-07-20 @ 15:20:46

Nu blir det fullt ös i tjotaballotan!
Har haft några veckors slapp men nu är den tiden över... I dag är egentligen den sista(hela) dagen här ute på landet på i alla fall flera veckor. I morgon åker vi i familjen på förmiddagen med båt till fam. Rossel och deras mysiga landställe ute på älg ö. Där bor vi över till torsdag ... men vänta lite nu ljuger jag för er. Det här är inte alls sista dagen här ute för när vi kommer hem har jag Fredag, Lördag och söndag innan det bär av till ...Frankrike! yesbox, super härligt ska det bli. Där kommer vi hälsa på lite släktingar , sola och bada och ta en liten shoppingtur i Paris innan det bär av hemmåt igen:)
När jag kommer hem tror ni kanske att det blir lungt igen men ikkesannikke då ska jag och Maia, Elli Isabella o hennes kompis åka till barnens ö i 10 dagar för att tillsammans tillbringa de sista dagarna på sommarlovet <3
Och när jag kommer hem igen är det bara 2 dagar tills skolan börjar.

Pratade med Elli idag på tel ,alltid lika roligt att flabba med dig ,och som jag har saknat dig!! Skönt att höra att allt var bra med henne och stämma av med kollot.
Idag tog jag också av örhängerna man fick när man tog hålen och bytte till de pärlörhängerna jag fick av Maia i födelsedagspresent , jättefina på, tack igen Maia:love:
Puus




Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

sv; lagt till dig nu, din tur =)

2010-07-20 @ 20:46:26
URL: http://elleneliza.devote.se
Postat av: Lina

sv: njah har mått bättre.

dd?

2010-07-21 @ 15:32:13
URL: http://sotnoslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0