Höstens mode 2010 Ellos.se

2010-06-27 @ 13:00:19

Det kanske låter konstigt men vet ni vad. Jag längtar faktist till hösten! Sommaren har precis börjat på riktigt och det är ju det här jag har längtat efter hela den mörka vintern och nu när sommaren äntligen kommer då längtar jag till hösten! Det där är asa mysko men nu är det så i alla fall.
Så jag började därför titta runt lite på ellos.se länken syns inte , vet inte varför men dra med pilen efter"på" så är den där :)
Tjuvkikade på Höstensmode, och hittade en jättesöt blommig klänning/ tunika+ en gosig vit halsduk...
vill ha ,vill ha, vill ha!!
Ni får gå in på länken för det går inte att få en blid till bloggen. Titta in vet ja de har super fina höstnyheter!!
puuuuus!!


Kommentarer
Postat av: J

sv:

japp det sak jag :D

haha okej.



jadå :d

händer idag?

2010-06-27 @ 13:19:32
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0