Sms kul

2010-07-01 @ 15:38:04
Kom på mig själv med att stå i mataffären med "Så länge vi båda andas" under armen , i andra handen höll jag min tel och pratade med Felicia om eclipse (och nu är det bestämmt att hon och jag ska gå nästa vecka på onsdag :love: är super taggad:D)och samtidigt som det betala för en svindyr twilight/ eclipse tidning haha, kan inte hjälpas att jag kände mig lite nördig i just det ögonblicket. då sa jag till och med OME (Oh my Edward )till Louise haha, fast då skojade jag bara;) Fick också fin fina posters på Edward från tidningen så nu har ett enda face tagit över mitt rum:) vilket mamma inte är så förtjust över... but who cares? muhahaha!!

Lite små roligt "test" kommer här
Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din "skickat" eller inkorg (jag tog skickat)
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Hej på dig! 
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Hon tyckte väl du var söt;)
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Som vanligt;)
4. Vilket sms blev du mest berörd av? bakar dd?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Haha ja en stack med myror:)
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?  Du har så fint hår så det är synd att klippa bort det
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? nej, men seriöst!
8. Vad vill du höra mest av allt? japs men ska sova nu:)
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? vgd?
10. Din romantiska replik? slussen
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Äru säker på det??;)<33


Kommentarer
Postat av: Riim

Sv: just nu är ja inne på min iPod så kan ej lägga till dig på bloglovin , men gör det sen:)

roligt test:P

2010-07-01 @ 18:13:23
URL: http://alwaysriim.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: okii =P krmizar



Roligt test

2010-07-02 @ 01:08:07
URL: http://notadreamthisisthereallife.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Okej knäppt kanske ändras sen eller något.

Haha okej ska göra det någon gång. Kram

2010-07-02 @ 01:12:05
URL: http://notadreamthisisthereallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0