Juni 24, 2010

2010-06-24 @ 11:26:26
JA, det har varit fint väder o tyvärr får bloggen ta smällarna lite för det. När bloggade jag senast?? , jag tror det var i måndags hehe, så i tisdags hade Lollo sina kompisar ute så det fick bli jag och kycklingarna, Guud vad de har växt nu , de är fortfarande gulliga och små men nu ser de ut som  fåglar typ fast små, vilket de är men men svårt att förklara, Connie eller violgullan och Kusin Christoffer kallar den ( fast vi är typ helt säkra på att det är en blivande tupp) har nu blivit tamast och min favvorit:)och i tisdags hittade jag också 2 ägg i hönshuset, momor blev överlycklig och de smakade jättegott:love:
Så i morgon är det midsommar vilket familjen firar här på landet med kalas för släkt och vänner:)
mormor o morfar, vår fam, min gudmor och hennas man, Emelies fam. utan emelie:( tyvärr för hon är hos sin mamma, och Becky och Olivias fam. 2 kompisar till mig och Lossan.
jag och Becky får antagligen sova i tält på gräsmattan för alla ska sova över och det blir nog lite trångt annars men mysigt är väl det:love:
hur firar ni midsommar??
Nu är det storstädning som gäller så jag får ta och svara på alla era kommentarer sen:)
puuus

Kommentarer
Postat av: J

sV:

jodå :D

händer idag?



haha xD

2010-06-24 @ 16:34:41
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0