Idol...om 4 år?

2010-07-03 @ 10:40:03
Man kan verkligen bli galet fast på youtube om man vill. Nu har jag suttit och nördat idol och olika auditions och annat... vet ni vad, förrut ville jag absolut inte söka till idol, för att det kändes som att inga endå blev typ "stora" men nu har jag ändrat mig när jag såg Anna b som nu vunnigt meodifestivalen, Tove som var med förra året (även om man inte har settt mkt av henne) och Angnes som sjöng på kronprinsessans vigsel och har haft sin hit Relase me.
Lossan frågade mig om jag tänkte söka när jag fyllde 16 och det ska jag banne mig göra! tilsammans med min bästakompis Eleonora och vi ska äga ut placet haha;)
PUUS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0