Händelser under vattnet

2010-07-16 @ 12:17:10
Jag kan bara säga att det är inte bra att testa att ha sin storasyster på sina axlar. Det misstaget gjorde jag o L när vi var och badade här om dan. Jag skulle gå under vattnet och sen skulle hon sätta sig på mina axlar och så skulle jag gå upp igen och kasta bak henne. Det var bara det att när jag gick ner så satte hon sig aldrig på mina axlar och jag väntade en stund tills min luft typ tog slut och precis när jag behövde gå upp och ta luft kände jag hur en tyngd tryckte ner mitt huvud! Då var det Louise som hade försökt sätta sig på mina axlar men hoppat lite för långt och istället hamnat på mitt huvud!! Uch uch uch, testa aldrig det säger jag bara. Jag lever som ni kanske märker men det var grymt läskigt att tryckas ner så där och på något sätt lyckades jag också sdlå i bakhuvudet på botten men men lollo drog upp mig tror jag haha;)
Sen svalde louise en fluga också när vi badade haha höll på att skratta ihjälmig när Louise studdsade runt i vattnat panikslagen och skrek uch vad äckligt, uch vad äckligt, uch vad äckligt! samtidigt som hun gurglade vatten:D

Kommentarer
Postat av: E

söt blogg, ska vi lägga till varandra i bloglovin'? :) kram!

2010-07-19 @ 00:46:02
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0