Skärgårdmys

2010-07-04 @ 20:30:49

Idag var familjen ute med båten hela dagen.
Vi åkte i någon timme tills vi hittade en jättemysig ö( som desutom var i lä) där vi slog oss till ro.
Just det där är en av mina favorit saker med sommaren. Jag älskar att gå runt och "inspektera" öarna vi kommer till och man hittar alltid spännande saker, allt ifrån grodyngel, meddalanden av stenar och annat som människor som varit på ön förut lämnat och mysiga sandstränder:)
Jättefint väder fick vi också så jag antar att dagen blev väldigt lyckad:love:
Men det bästa var nog att jag påvägen hem fick sitta längst fram på båten( och då menar jag längst längst längst fram) för båten är ju smalare där fram och då kan man sitta och hålla i sig i de både räckerna och ha benen om metall stångarna och det är den bästa känslan jag vet:) att susa fram jättesnabbt och det känns som att det är en själv som gör det , typ flyger det är fantastiskt! går inte att beskriva...


Nu ska jag kolla bioköp till ECLIPSE!!:D
och sen blir det krocket med familjen haha kul ska det bli:)
I morgon fyller Louise 16!:) ,  så det blir lite sånna förberedelser också om ni förstår vad jag menar;). Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: a men lite ledsen att vi skulle fara hem i dag.

2010-07-04 @ 23:24:49
URL: http://notadreamthisisthereallife.blogg.se/
Postat av: riim

Lagt till dig på bloglovin nu!

2010-07-06 @ 21:27:26
URL: http://alwaysriim.blogg.se/
Postat av: riim

lagt till dig på bloglovin nu!

2010-07-06 @ 21:28:27
URL: http://alwaysriim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0