Är på landet!

2009-12-05 @ 18:53:22
Är på landet och har det mysigt;P idag ficlk jag jättejul stämning! Vi hade julmusik på och bakade pepparkakor! dom blev jätte goda fast jag bakade ganska konstiga saker som en jätteglatt huvud som skrattar och en fet gumma jag gjorde till Rosmarin eller vad hon heter i ullared serien och gjorde hennes knallrosa cyckelbyxor med rosa glasyr haha det blev faktist ganska bra! vad har ni gjort i dag?? nu kollar jag lite bloggar och njuter av ledigtid.
Imorgon ska jag Maia och Elli se New Moon på bio kl 18.15 typ ska bli super! längtar<33
puss<3

Kommentarer
Postat av: Maia

Haha låter kul XD Jag längtar också:D

2009-12-05 @ 22:28:12
URL: http://sweetcocos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0