Choklad!

2009-12-17 @ 15:08:08
Idag hade vi julmys med klassen,fika och julklappar.Alla i klassen som ville skulle ta med ett paket för 40 till 50 kr. Sen skulle man lägga den i en låda och skriva upp sitt namn, alla som hade skrivit upp sig fick sedan ett paket.Jag hade köpt typ en slags klur sak.Det är en kub och sen ska man väckla ut den och sen försöka få det till en kub igen! Carolina fick min present och verkade nöjd:) jag fick en present av Flippis;)) det var en aladinask! mums har redan moffat i mig typ halva haha tack flilippa;))!
Jag tror alla i klassen blev nöjda med sin present så det blev lyckat! i morgon har jag skolavslutning! jiiiihoo och det som är bäst är att vi får sovmorgon till 9.45 nice:) sen slutar jag redan 11, undrar vad jag ska hitta på då men det får jag väl se i morgon.
ha det bra så hörs vi någon gång förhoppningsvis innan jul men jag kommer flytta till landet på tisdag och där vet jag inte om jag har tillgång till en dator men i alla fall...
GOD JUL<3 och gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0