Dan före dan före dan före dan före dan före doppare dan!...

2009-12-19 @ 10:18:51
eller?? var det rätt blev plötsligt lite osäker...
Min dag idag

  • sitta och slöa framför datorn
  • leta upp min laddare till kameran som mystiskt har försvunnit
  • måla naglarna
  • skriva lite onödiga sms till mina kompisar och fråga vad dom gör :X
  • ta ett mysigt bad, klä på mig och fixa håret mm.
  • åka till landet och försöka att inte glöma bort att ta med julklapparna
  • vara på landet och ha allmänt tråkigt
  • gå ut med pompe min mormors hund
  • kela med pompe :P
  • vara ledsen över att ingen kommer på julafton till min familj så det bara blir vi...sååå tråkigt
  • åka in till stan igen för att mamma och pappa typ ska på något kalas
  • vara i lägenheten med Louise och typ titta på film och äta chips
  • när kl är typ 1 på natten kommer mamma och pappa hem och då ska vi åka till landet igen...suck, fråga mig inte varför för jag har ingen aning!
  • gå och lägga mig
så där nu är min dag klar , vad ska du göra idag då??
Tack Elli och Laura för den fina julklappen har hängt den runt halsen det blev coolt haha!!
saknar er och hoppas ni får en jätte jätte jätte bra jul<33
Från mig till er alla:
En riktigt god jul!


Kommentarer
Postat av: mary

snygg blogg

min va en praodagbok/skolprojekt men tack ändå

2009-12-20 @ 19:46:28
URL: http://maryaof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0