Flumm bilder från igår.

2009-12-07 @ 16:59:37
Igår var jag och såg New Moon med Maia och Elli för vi lyckades tillslut få tag i henne! eller hon i oss;))
Filmen var bra,den levde upp till mina förväntningar så jag är nöjd<3
Idag har jag övat hela dagen i globen från 8.30 till 15.00 väldigt jobbigt men kul . Sen på eftermiddagen fick jag och tjejerna i min klass( 6a ) reda på att vi i globen skulle bilda en ros på golvet till" det är en ros uppsprungen "i jättefina klänningar!!<333 superkul och vi blev jätteglada och när vi övat på rörelserna fick vi testa det i globen,det gick bra!
Ytligare en överaskning kom när bröderna rongerdal kom in med en film man och trykte upp kamran i ansiktet på en och sa att vi skulle sjung en sång och le! super konstigt , dom sa att dom skulle filma till typ hjälte galan eller nåt som ska sändas snart på tv 4 så titta då så kanske ni ser mig;)sen blev det kaos för alla ville träffa dom och dom typ sprang runt och nuddade allas händer och folk skrek som galningar men det var faktist ganska kul<3haha

här kommer lite skumma och suddiga bilder från igår!


Den mest typ oskumma bilden jag har på sötosarna<33


haha



sen bestämde vi oss för att flumma lite på toan istället!


ehee , suddigare kan det typ inte bli;)



kramiz<33

kram till er andra oxå, ses<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Skojigt!!:)

2009-12-07 @ 19:12:34
Postat av: Maia

Jag ser helt sjuk ut!!

2009-12-08 @ 18:32:48
URL: http://sweetcocos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0