Globen

2009-12-16 @ 17:10:48
Tittade lite på min blogg och jag såg att jag hade glömt tala om hur det var i globen!
fantastist,lixom en i livet upplevelse fast jag får väl hoppas att det kommer vara nästa år oxå! du kan gå in på youtube och söka på globen lucia 2009 så får du upp några klipp om du vill se lite mer kan du oxå gå in på aftonbladet och titta på när bröderna Rongedal besökte när vi repeterade! det var som sagt kul´men jag är fortfarande lite trött för att vi var där från kl 9.30 till 19.30 det var 10 tim!! superjobbigt.En i min klass sjöng solo, fatta solo i globen! så stort typ 11000 mäniskor;)) skulle aldrig våga...sen gjorde vi rosen oxå,det gick bra och jag syntes på den där stora skärmen i närbild:)))))<33 wow haha
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0