Har tagit med datorn till landet...

2009-12-27 @ 13:06:07
Hej hej...
Har tagit med datorn till landet så jag kan skriva till er läsare. Hur var er julafton min var bra men lite annorlunda! Vi brukar alltid fira hela släkten men den här gången blev det lite missförstånd och konstigheter så det slutade med att släkten var någonannanstans och min familj var själva på landet:( Men det var lite mysigt oxå. Jag ska ju börja på musikal sen så jag fick en ättesnygg balettdräkt och balettskor sen  fick jag oxå billjetter till en balettförestälning på operan! roligt:) . Massor av annat fick jag oxå som en mega stor bur till hamstern och han gjorde glädjeskutt för han blev så glad. Böcker ,och hör upp nu vi som brukar sitta och spela spel på rasterna jag fick galen panna! kul eller hur så nu typ nördar jag i det! haha
Bilder på allt kommer när jag är inne i stan! nu ska kolla bloggar och mm vet inte spela spel kanske :))
god fortsättning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0