Idol ( ! )

2009-12-11 @ 18:01:21
Hej.
Idol
Laddar inför idolkvällen!
Vem tror ni helt ärligt vinner för jag har ingen aning. Jag tycker Tove skulle ha vunnit hela shotabalotan;) men det gjorde hon tyvärr inte och dom som är kvar är inga favoriter.

Jag gillade tove för att hon är sig själv och typ gjord av stål som vågar uppträda i tv och allt när man bara är 16 år...FATTA!!! 16 ett år yngre en min storasyster.Helt sjukt :O
Men av dom som är kvar tror jag nog endå på Kalle! Erik sjunger ju bra och så men han är lite för självsäker på något sätt,typ lite " mammas pojke " som vill visa upp sig.

Idag hade vi konsert i klara kyrka och jag skulle vara lucia:OO sååå nervöst men när jag gick in och stod och förberedde mig för mitt solo jag skulle sjunga försvann faktist nervositeten fast det var helt fullt i kyrkan( ooo stolt:)) jag har varit lite förkyld så sen när mitt solo kom glömde jag att harkla mig så jag fick en tupp i halsen haha pinsamt men jag fortsatte sjunga och det gick typ någelunda bra i slutet hihi typist mig men det är bara att bortse ifrån!

På söndag har jag konsert i globen! aaa jag längtar ska bli så kul!

hejdå<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0