julklappar

2009-12-21 @ 13:22:54
En så länge är jag inne i stan på Götgatan 60 för dom som inte vet( jag bor där alltså). Fixar och trixar med alla julklappar ,rim ,inslagning och lackning...mycket att göra och i morgon flyttar vi ut på landet så då måste dom flesta julklapparna vara klara och jag är defenitivt inte klar! Hur går det med era julklappar??
Det här är nog sista inlägget före jul men ha det så bra så skriver jag igen när typ skolan snart ska börja 7 jan tror jag.


18 jan börjar jag på base23 då blir det nog inte så mycket ledig tid när man tränar 4 gånger i veckan musikal men jag längtar<33

Kommentarer
Postat av: Theo

fel! på base23-sidan står det 3 gånger i veckan!!!:P

2009-12-22 @ 15:32:03
URL: http://iamthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0