Ny blogg! att gå in på...

2009-12-04 @ 15:33:16
Nu har min kompis Maia skaffat sig en blogg. Eller hon har börjat skriva på sin blogg som hon skaffade för lääänge sen:PP
Så gå in på den sweetcocos.blogg.se det finns som länk här på bloggen!
gå in på den så blir hon glad..:))
Vad har ni gjort i dag då?? jag har varit i skolan och haft det super...faktist och jag är inte ironisk förrutom den pinsama saken som hände när jag skulle sjunga mitt solo för musikläraren efter musiken:PP men vad som hände är hemligt!!! Nu ska jag ut på landet och ha fredags mys men hemgjord pizza ,chips och idol!!
Sen är det tillbaka till skolan men först globen rep hela måndagen!!! längtar:O
Hoppas ni får en super helg<33
och en sak till, idag fick jag veta att vår klass och min paralell klass ska spela in en skiva som jag tror kommer säljas på riktigt alltså inte bara för släkten. Om du inte fattar något om vad jag pratar om så kan jag berätta att jag går af en musikskola det är därför jag skriver så mycket om olika rep och skivor och sånt!
puss<3

Kommentarer
Postat av: zelda

häftig blogg!

kolla min zeldan.blogg.se

2009-12-04 @ 17:32:25
Postat av: Maia

Låter mysigt;) Längtar till både Globen och inspelningen!

2009-12-04 @ 20:05:51
URL: http://sweetcocos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0