till Maia: Gå in på min blogg!

2009-12-02 @ 18:42:35
Hej!
så där nu skriver jag som jag sa! gå in på min blogg.... haha ok lite korkat för om du läser det här är du ju inne men men.Idag hade världens kolaste vikarie för vår musiklärare! han har typ kommit 3 i världen på att sjung barbershop( stavning?? ) aja han var i alla fall stencool 8)) tränar iför globen som vanligt men det går bättre och bättre:P nu kan jag nästan allt utantill typ 30 låtar haha!
Världens längsta dag slutade kl halv 4 aaa såå jobbigt!


Här är några fina dikter jag hittade på nternet och som är till alla mina bästa och sötaste kompisar men också till alla som läser min blogg haha njut dom är superbra men det är INTE jag som har skrivit dom!

En vän kan bevaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.

Hon lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd
kan hon få dig att våga.

Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.

En vän bryr sig om dig
för hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig
precis som du är.


det var en och nu kommer en till:


Livet blir berikat
av kompisar och vänner.
Att människor vill dela
sånt man gör och sånt man känner.

Så mycket man får lära,
så mycket som blir sagt…
Så mycket som kan hända
i vänskaplig kontakt.

Ja, det ger så mycket glädje
att vara fler än en.
Att man har nåt gemensamt
i nuet… då… och sen…

Att ha just dig till vän
ger skäl till tacksamhet.
För du är bra på vänskap
- det hoppas jag du vet!

det här är den finaste<33 tycker jag

Vänskap är himlens klaraste stjärna
rörd av änglarnas tryggande hand
älskad av solens alla strålar
Lycka är att ha en sådan stjärna
stjärnan som sprider änglarnas ljus
En stjärna som aldrig bleknar
En stjärna som aldrig slocknar
En stjärna som alltid är min

och en av mig men den handlar oim kärlek haha jag brukar inte skriva men nu gör jag det...

en del av mig:

När allt känns trist så tänker jag på dig,
du är en del av mig,
när den försvinner är jag inte hel
och allt känns så fel.
jag tänker på alla fina stunder
och försöker glöma bort,
men du är mitt allt,
och hur jag än försöker och vill
du finns i mitt minne
and you always will
för du mitt liv bar,
och dig är allt jag har!

den blev faktist ganska bra haha lyckades med några rim också vad tycks,
nu kommer lite vinter bilder från mitt land så kom i jul stämning!!


där borta vid träden är vattnet



det här är min mormor och morfars hus ( vi bor granne med dom)



så det här är taget från andra sidan av vårt hus och då ser man stallet lite upp i baken och häst hagarna, jag kunnde tyvärr inte hitta något på vårt hus men sak fota det i helgen!
ses<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0