16:32

2009-11-24 @ 16:34:42
Är sur är ,riktigt sur, är superduper sur!! Jag är sur på ...mmm en kompis som inte vet o en är jag sur på massa annat oxå  ***ffffaaaannnn***** så där ja. Det var skönt. Nu är jag klar med mitt utbrott. Hur har er dag varit?? Min dag har varit helt ok förutom några händelser i slutet;PP
Just det jag gjorde bort mej inför hela min klass och min paralell klass när vi hade kör för det är en sång som vi ska sjunga som heter nu vaknens och glädjens och min musiklärare sa till typ flera gånger att vi skulle sjunga unisont ( det betyder att alla ska sjunga en stämma för dom som inte vet) men jag var i mina egna tankar,sur som sagt så jag började glatt sjunga MIN stämma medans alla andra sjöng en annan stämma.Jag upptäckte ju det ganska snart men alla typ stirrade och blev jätte sura och vår lärare pratade inte med oss på resten av lektonen:P oooupss hehe





mys outfit<33









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0