Bildbomb!

2009-11-16 @ 13:55:07
japp därför jag inte har kunnat lägga upp tidigare såå måste lägga upp lite nu!
det här är blandade bilder som jag tog när jag kom hem idag.Först ska jag berätta lite om idag! Det började med att min kompis Eleonora inte kom till t banan för hon skulle till tandläkaren:Pså då åkte jag me Laura istället... sen hade jag lite musik<33 Vi ska nämligen sjunga i globen( mer om det sen) det är i alla fall VÄRLDENS STÖRSTA LUCIA KONSERT!!  mm ja så är det och det är super spännande!sen var det några tråkiga ämnen och sen rast:) då lärde jag Laura, Maia,felli och issa ett nytt kort spel:P dom var lite tröga i början men till slut lyckades vi spela en omgång!
jag är redan hemma för att vi slutade halv ett! lyx<33 mina( i alla fall några) kompisar går på en kör i skolan såå dom har typ konserter hela tiden men maia är inte med så vi åkte i lungn takt hem medans dom andra stannade på skolan...lite tråkigt att åka hem själva men det var lite skönt oxå... snart ska jag gå på min kör och sjunga:Pska bli roligt ...träning,träning  japp träning ger färdighet...gå in på base23 och se vad jag kanske ska gära dom närmaste åren:)) med Maia<33 som oxå vill bli musikal artist!
så där nu kommer bilderna.
puss
ps: förlåt för mitt lilla röriga inlägg idag jag är liksom lite hyper ( men det är bara i dag i promes;) )



Min nya väska...aa i love it<33



Mitt rum för dom som inte har varit där;)


gjorde den här till min syster,Louise igår
. Bilden är lite suddig men jag hoppas du ser endå...blev faktist nöjd<3



min snygga sterio, haha:)



vår familj älskar tavlor<3 det är dubbelt så mycket till.


mee fast jag tog inte den här idag! Det var när jag skulle se mammas teater.

inte den här heller ( som kommer nu)



haha det är jag när elsa var på mitt land! den är häftig... jag tänker på frihet när jag ser den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0