hoppar över rubrik orkar inte komma på:P

2009-11-18 @ 19:45:08
jahapp...var ett tag sen jag bloggade men har haft lite fullt upp!! just nu tittar jag in på lite bloggar och blir sårad över en sak jag inte kan berätta på bloggen:( och dom som inte går i min skola kommer endå inte fatta något :P men tack till två personer i skolan som är super snälla, gulliga och oförendrade...haha ok ingen fatar något såå jag ska sluta:P ( men misstolka inte det här inlägget som ni gjorde förra gången jag gjorde ett lite mer privat inlägg)
mm idag hade jag utvecklings samtal i musik! Det var lite pirrigt i början men det gick super:P nu har jag ätigt tacos ...mums ( och ja, elli jag har ätit mycket:P) ok jag ska sluta med konstiga saker som bara mina kompisar fattar typ!!
ses<33


vi ska ha nobelltema i skolan o då ska vi ha typ någon fin lunch som man ska ha fina kläder på sig... jag ser helt sjuk ut på den här bilden...var typ 8 år men min storasysters kläning skulle vara fin. Ska prova den snart. Det här var på min fasters bröllop<33



sötnos(det där var när jag o elli var i budapest på körturne<33 happy memories)vi ses i morgon:) och kom ihåg att det är sovmorgon( elli alltså)
hej då för andra gången;))
ni kan tyvärr inte komentera detta inlägg för jag vill inte ha dåliga komentarer även om det är snälla:P förlåt om jag är lite konstig...ni förstår inte men hej då för tredje gången( tredjegången gillt;)) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0