Men gud!!

2009-11-23 @ 14:00:47
Har fått reda på att dom sänkt åldersgräns på New moon  till 11 (även om alla redan vet det)  och blev lite happy<33 ska gå o se den troligtvis med Maia, Elli och kanske felli! skulle bli så roligt om vi bara kunde hitta någon dag att gå på!
Hade super roligt idag och jag hoppas du oxå hade det.Var lite kraslig så jag kunde tyvärr inte vara med på musiken men jag fick istället titta lite på noterna och mima ...just nu skrattar jag åt 2 VÄLDIGT fåniga saker som jag absolut inte kan säga på bloggen men båda handlar om fånig kärlek haha ok jag är lite mysko idag så ni får se en bild istället!



Det var så bra då, mycket bättre än det är nu:((

ses <33


Kommentarer
Postat av: Felicia

Håller med!:(

2009-11-23 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0