Nobell!

2009-11-27 @ 16:30:58
Idag hade vi nobell lunch! Det var kul men jag trodde kanske det skulle vara lite mer om bordskick. Alla vid vårt bord( inklusive jag:P ) typ slabade jätte mycket:O Alltså inte med mening!
Nu ska jag mysa med familjen;)) först blir det pastasallad! mums, o sen blir det popcorn, idoltittning (hejar på tove) och kanske någon film mot slutet. Men jag ( om jag kan vara med för jag är väldigt kraslig) ska vara med på adventskonseterna typ 4 (eller 2) konserter i morgon och sen på söndag , om jag orkar ska jag gå i morgon men annars vilar jag och går förhoppningsvis på söndag i alla fall , så det jag skulle komma till var att det kanske inte är bra med en sån lång kväll :öö hehe
Vad ska ni göra i helgen??


jag säger...bay<33 o trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Felicia

New moon var grymt bra!! Och jag ska väl slappa i helgen:)

2009-11-27 @ 19:49:50
Postat av: Sofie

Svar till felicia:

aaa jag vill oxå se den , du får berätta mer på måndag:P

skönt att slappa det kan verkligen inte jag göra i helgen ,passa på¨att kolla in min blogg mycket

ses<33

2009-11-28 @ 10:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0