Sjuk:(

2009-11-25 @ 13:50:12
Hej alla söta läsare idag är jag sjuk:(( Jag gick till skolan men har världens hosta och ingen hör typ vad jag säger för min röst är så skrovlig därför åkte jag hem och myste med en kopp te istället o Maia blev oxå sjuk så vi åkte hem tillsammans. Det känns skönt att alla andra jobba i skolan mm jag tror dom har matte nu medans jag sitter här och tar det lungt(skade glad:P). Super nice:) Det enda som är jobbigt är att jag är sjuk men men jag har ingen feber i alla fall<33
see you



min söta kanin som mamma blev snuvig av så vi behövde sälja honom:(( jag saknar dig Dennis<33 världens gosigast
pu

Kommentarer
Postat av: Felicia

Han är så söt!!

2009-11-25 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0