En liiiten bildbomb!

2009-11-28 @ 11:02:58
Hej hej!
Vaknade precis eller jag vaknade för typ en och en halv timme sen och såg fel såå jag trodde kl var 5 o försökte somna om i typ en halvtimme fast kl igentligen var typ halv 10 ! aa jag är såå förvirrad men sen hörde jag röster och bestämmde mig för att titta på kl en extra gång :P det var nog smart annars skulle jag ha kunnat ligga där ganska länge:O haha
Min röst är fortfarande inte bra så jag hoppar över konserterna i dag och går i morgon i stället. Men om ni tror att jag får vila har ni fel, idag kommer nämligen min 5 åriga killkusin på besök och ska sova hos oss för första gången om jag känner honom rätt kommer varken jag eller någon annan i min familj få vila så länge;)
men du är ändå suuuper gullig haha <33

söto!! min kusin<33


jag när jag hade plattat håret sminkat mig och var klar att gå på nobellfest:P


min första bild på min hamster. Tog den i går när han var fullt upptagen med sin godispinne jag hade gett honom att han inte upptäckte kameran;))



hehe japp och som ni ser är det här jag!
see you<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0