11 April- 10

2010-04-11 @ 18:40:19

Söndag idag:(Men just den här Söndagen är inte fullt lika deprimerande för jag har nämligen studiedag imorgon och ska sticka iväg med några kompisar och sälja årets första majblommor:) Av pengarna
90% till behövande barn i Sverige och 10 % till...mig:) 
Vad tycker ni om att pengarna går till barn i Sverige?Jag menar jag vet att det finns barn här som inte har det lika bra som en själv men alla Svenskar är ju lite bortskämda i jämförelse med ex. Afriks barn som får jobba på soptippen varje dag för att överleva...lite skillnad från svenska barn tycker jag.
Men nú ska jag inte göra så att ni inte vill köpa majblommor! De finns ju faktist ganska många andra insamlingar som går just till barn i länder som Afrika.

Om igår så vill jag bara meddela att jag hade en allmänt " dålig självförtroende" dag och var lite nere när jag skrev inlägget om att kanska lägga ner bloggen. Jag älskar att blogga och visst jag har inte så många besökare men det får jag väl ta, efter en skogsproenad och lite tänk insåg jag det så en så länge ska jag fortsätta kämpa haha:D
Tack för fina kommentarer :love:

Skriver på mammas dator idag så tyvärr , inga bilder idag heller:blush:


Kommentarer
Postat av: Anikki

Jättefin blogg! Jag ska börja följa den tror jag! Verkligen inspirerande :)

2010-04-11 @ 20:15:08
URL: http://anikkis.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tycker att man ska få välja själv vilken insamling man vill ge till, men det är säkert bra att ge till behövande i Sverige.:)

2010-04-11 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0