12 April-10 Lite men endå inte misslyckad dag...

2010-04-12 @ 18:10:58
Majblommesäljandet gick åt skogen när jag , Maia , Elli, Felli och Issa upprymda kom till 1:an och fick reda på att man inte fick börja sälja förren i morgon!

Vi började då gå på Drottninggatan , besvikna som vi var och strosa runt lite i olika affärer. Vilket Jag och Maia tog seriöst men vissa andra inte haha;) De skulle absolut prova alla högklackade skor i hela butiken innan vi fick gå ut!
Ni är gulliga ni! puss på er<3

Sen letade vi upp en macdo och vissa som börjar på I och slutar på sabella åt ... ja man kan säga att hon inte åt lite;)

Sen kom jag hem en snabb tur , men sen var det dags igen. Den här gången skulle jag till tandläkaren:O Trodde jag skulle bli av med min tandställning en gång för alla( natt tandställning) men så blev det förstås inte. Får vänta till typ någon gång i Juni innan jag blir av med den lilla blåa djävuls saken som jag bara hatar och som gör att jag inte kan andas!

Tyvärr, fast det är typ ingen som vill se dom endå så blir det inga bilder från Tallin för det har hänt något så dom har försvunnigt:blush:



Nytt hår band med rosett från HM

I morgon ska jag rönka mitt knä igen för det gör fortfarande ont, och då måste jag ligga i en såndär läskig tub instängd i typ en halvtimme. Önska mig lycka till!
:love:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0