13 April-10

2010-04-13 @ 18:42:08
Mammsen och Pappsen är på teater med mormor och morfar och här sitter jag och Louise på Götgatan och passar lille gullegrisen Pompe , min mormor och morfars hund:) En riktig liten lurvig sak är det fast just nu är han inte på så bra humör, gnäller ständigt och lägger huvudet i mitt knä för tröst;)

Idag kan man säga att jag skolkade från skolan för första gången typ ...okejj kanske inte skolkade men det var det att det skulle vara en "kickof " av majblommorna idag och jag och ett gäng till majblommeförsäljare skulle till Sergelstorg för att vara med på den kl halv ett , vi sa till vår fröken och vi fick gå men när vi kom till sergeltorget var det ingen där :O Och jag var sälj sugen så jag orkade inte så och vänta . Vi började sälja och sedan glömde vi bort att vi skulle till skolan hehe;) och när kl var kvart i 2 kom jag på att jag skulle rönka mitt knä, stressade iväg till Astrid Lindgrens , rönkade mig och kom hem utmattad efter dagenshändelser. För dom som vill veta hur det gick på magnetrönkningen så gick det bra men maskinen man låg i lät skit myckert så man behövde ha hörselskydd och så behövde man ligga där i ett typ rör i 35 min utan att röra sig! Svårt men läkarna verkade vara nöjda med mig i alla fall:)



haha, snyggingarna;) Taget hos Maia av Fabian .
:love:


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad bra att det gick bra på din röntgen!:)

2010-04-13 @ 20:42:22
Postat av: Maia

Haha värsta supermodellerna ;)

2010-04-13 @ 21:07:36
URL: http://sweetcocos.blogg.se/
Postat av: Maia

Kan du inte ha en annan bild på mig och dig! Jag ser rätt så väldigt konstig ut på den bilde ;)

2010-04-14 @ 19:23:08
URL: http://sweetcocos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0