14 April -10

2010-04-15 @ 17:44:17
Förlåt om ni tycker att mina rubriker är tråkiga:blush: Vad tycker ni om dom igentligen är det tråkigt med datum eller är det ett bra sätt att veta vilken dag jag skriver om?

Torsdag idag för dom som inte vet det:) Dagen började väl lite så där , med försovningar och annat men under dagens gång rättade allt till sig och blev en helt ok vardags dag;)
Är inte blogg sugen just nu, ni får kommentera lite bättre hör ni, annars är det så tråkigt:(
Imorgon blir det party party;) , hos nu mera tonåringen Maia Johansson som ni kanske har hört talas om här på bloggen som en nära vän till mig:) Hon firar som sagt att hon har blivit en jobbig tonåring med en fest för min klass och det ska bli super:love:

Haha, snabb design;) kanske märks, gillar min fina smilie bakom "jag" haha ,fabbe blev lite missbildat men Elli blev faktist helt ok!? eller vad tycker ni? Det är faktist jättesvårt!

vii seees;)

:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0