20 April 2010

2010-04-20 @ 17:40:49
Jag har fått en kommentar som frågar om jag verkligen är 13 och jag ska inte ljuga för er så nej det är jag inte. Men jag tycker att jag kan räknas som det för att jag så snart fyller år( i juni ) Och 12 känns så litet hehe:)

Ni kanske har märkt att jag har ändrat min design, profil och lite annat för jag kännde att bloggen behövde en liten renovering;) gillar ni den?
Jag har haft lite ångest över att jag nästan aldrig skriver om musik fast det här faktist är en blogg för er som gillar just det. Så i samtidigt som jag nu har gjort om bloggen lite tänkte jag ändra på det med:) Nu är musik huvudkategorin här på bloggen, som jag hoppas snart kommer fyllas:) och jag ska börja lägga upp lite olika typer av musik som kanske inspererar er till att lyssna på lite annat en det ni brukar och hitta nya artister som ni tycker om.
Såklart kommer jag fortsätta att skriva om det som händer i skolan och hemma också.
Nu hoppas jag alla blir nöjda.

Här kommer en låt från Nora Jones som jag har lyssnat på enda sen jag var jätteliten. När jag lyssnar på den här sången känns det som jag är 3 år igen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0