20:35 Internet är hopplöst men endå så underbart

2010-04-28 @ 20:46:15
Igång igen, så ledsen för det usla inlägget förut men det har varit något fel på internet som har krånglat till allt:( Nu har pappa fixat det i alla fall för nu sådet gäller att passa på och skriva, man vet aldrig, plötsligt funkar det inte igen! så är det alltid med internet! Men nu insåg jag i alla fall hur besoende jag är av det, jag fick typ panik när pappa inte fått igång det efter 10 min haha;)
Nog om det,jag är lite orolig för min kompis Isabella som har väldigt ont i sidan och har vait inne Akuten och allt möjligt men läkarna inte ser något på henne:( Några förslag på vad det skulle kunna vara? Någon inre blödning kanske, fast det borde de väl se på rönken?, eller så kanske det bara är en kraftig sträckning... får hoppas på det bästa:)

Tack för alla fina kommentarer om min klänning mm. ni är så fina allihopa<3 och tack för att ni besöker, min blogg har ökat med besökare jättemycket  de senaste dagarna! Fortsätt så:D
:love:

Kommentarer
Postat av: Charlie

haha, åh ja, det såg jag ju förut att du hade lagt in, varför tänkte jag inte på det? :P

hoppas att det inte är något allvarligt med Isabella och att ditt internet funkar som det ska!

2010-04-29 @ 16:22:17
URL: http://jipjip.blogg.se/
Postat av: Felicia

Oj, jag trodde inte att det var så allvarligt med Issa!:(

2010-04-29 @ 16:46:07
Postat av: vendela

nej ajg går inte i AF men jag är ainas kusin

2010-04-29 @ 17:50:43
URL: http://shoopoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0