30 April !

2010-04-30 @ 14:57:16
Heej alla valborgare:)
Idag sjöng hela skolan( inklusive mig) in våren, en tradition i Adolf Fredriks musikskola, Mycket av sången försvann för vi var utomhus men en tradition är en tradition:D och det var faktist väldigt vårigt att stå ute på skolgården utan jacka och endå typ svettas och sjunga "den ljuva vår är inne" även fast det är min hatsång!
Sen skulle hela klassen i tur och ordning sjunga för min musiklärare Helle, vi skulle sjunga två och två och jag fick sjunga med söta Maia:) Inget konstigt med det och nu ska jag få byta stämma till allt 1( jag var allt 2 förut)  vilket är en tummenupp:thumbup:
Just nu laddar jag inför ikväll, middag hos mammas och pappas kompisar men också våra för att de har lyckats att få sina 2 barn samma år som jag och syrran föddes:) Ska bli kul att träffa Beckan igen.
Så vad ska ni hitta på för kul en dag som denna?

Dagens våroutfit:



Ny klänning från Indiska
:love:


Kommentarer
Postat av: Charlie

roligt att ha någon tradition i skolan, vi har typ inga förutom avslutningarna. :)

2010-05-01 @ 12:36:36
URL: http://jipjip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0