"A moment to remember"

2010-04-25 @ 19:11:02
Heej allihopa , ledsen för dålig uppdatering nu i helgen:blush: men det har varit lite privata saker som hänt inom släkten som har gjort att jag inte haft tid att blogga just nu:( Förutom att jag gått runt och varit orolig för en släktmedlem så har helgen varit toppen:D Mamma var uppe vid landsgränsen med jobbet och då passade pappa på att skämma bort oss riktigt ordentligt:) Bara min och Lollos( förlåt syster) favorit mat , chips , godis, glass och en bunt med bra filmer! Det är klart att en helg blir bra då, eller hur??
Tränade balett idag och kämpade riktigt hårt med att få foten böjd och sträckt på det rätta sättet och tillslut verkade min lärare nöjd med mig i alla fall " Nu har du fått till foten riktigt bra Sofie, men du måste in med din popo" så säger hon alltid, popo betyder tydligen rumpa på "balettspråket" haha:D



Lite suddig, men den får duga:)
Det var allt för mig idag, om ni har förslag på musik ni tycker om och skulle vilja att jag lägger upp mer av eller någon musikstil ni saknar här på bloggen är det bara att kommentera så försöker jag fixa det:)
:love:



Kommentarer
Postat av: Charlie

ja visst, jag lägger till dig :)

kram!

2010-04-25 @ 19:32:31
URL: http://jipjip.blogg.se/
Postat av: linda

alltså, om du vill ha en ENKEL manövrad kamera, go for canon! men om du vill pillra lite mer go for nikon. canon tar kanske 15-20 min att lära sig hela kameran, det mesta kommer man på själv =)

2010-04-25 @ 20:30:03
URL: http://fotoavlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0