Dagens

2010-04-01 @ 16:18:21
Heej:) Äntligen lov! Så skönt eller hur? Nu ska jag snart packa för att vara på landet till lovet är slut och på lördag kommer släkten till och och jag antar att det blir ett vanligt men roligt påsklov!
Så vad ska ni göra på lovet?
Fortsätt skriva bra/dåliga sakaker om min blog så ska jag snart börja följa era synpunkter:)

Här kommer dagens outfit för enligt min kompis Fabian ska jag lägga ut min outfit för att då tror folk att jag är ett stort ego;) haha så varsågoda:



Lite H&M tema idag;) Allt från H&M!
Tyvärr syns inte mina blå leggings:(
Ha en riktigt glad påsk!:love:




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har

2010-04-02 @ 10:19:15
URL: http://lillakajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0