Love you forever!

2010-04-17 @ 17:17:31
Tack Maia för en suuuuuuper fest!
Jag tror alla uppskattade den äver fast den kanske spårade ut någonstans på mitten hehe;)

Festen i bilder:






haha



Lille gullisen med stoora globögon haha;)



Fabelito;)
och nej jag är inte ihop eller på g eller något med honom för dom som tror det.


Alex väldigt sminkad och med lockat hår:)


Elli och Elsa var ialla fall på bra fest humör;)



Alla dansade loss på muren och det var väl efter det när grannarna kom och sa att vi störde som vi tyckte att det kanske hade spårat ut lite hehe:)

Sen gick alla och jag och mina sötisar var kvar med födelsebarnet och sov över:) Det var jättemysigt även fast det kanske inte blev så mycker sömn;)

Dagen efter:


Trött Isabella supermodel:)



Och lille söta Elli:)


Ni är såå söta, seriöst jag är så glad att jag är kompis med er för ni är världens bästa!<33



:love: Inget kan slå oss<3

Puss forever and ever!











Kommentarer
Postat av: fabbe

SÅ sött!!! MEN FÖR F*N, TA BORT MEJ!

2010-04-18 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0