Påsken - 2010 Bilder

2010-04-05 @ 19:02:31
Påsken har varit superhärlig för mig:)
Här får du se av en liten del av vad jag var med om;)

Påsken 2010:



En bra deckare och lite...eller mycker godis är alltid uppskattande:)



Söndagen den 4 April , hade Sofie lite roooligt framför spegeln haha;)



Syrran ville absolut med stort A inte vara med på bild!



Men hon bakade i alla fall den här god goda morotskakan;)



Söta pappsen:love:


Mormors hund Pompe är defenitivt en Crazy Dog! love you<3



Kusin Christoffer med hans " dinosarie ägg" som han fick av oss i tryggt förvar;) gullig som han är.



Lyckades få till blombilderna riktigt bra:)





På självaste påskafton ska det såklart vara fint dukat:)


... hade lust att fota en fjäder ;)



Lite mer blommor.



vårsol :love:




Blåsippeknoppar!



Mitt favorit ställe på landet är igång igen:)

Det var allt för idag, jag har sparat några bilder så lite roligt blir kvar;)

Ha ett fortsatt bra lov , kanke det blir något snabbt inlägg innan det bär av till Tallin men annars blir det nog inget förren på Torsdag.

Puss:love:

PS: vad tycker ni om min skojjiga design haha ;) visst är jag snygg.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0