Solig dag

2010-04-29 @ 18:50:07
Hejsan, supervarmt det blev nu på eftermiddagen! Jag började nästansvättas när jag gick uppför backen för att hämta min lille kusin Christoffer på 5 år hos sin dagmamma.
Dagen idag rullade på som den skulle, Först iskolan då jag hade hemkunskap där vi fick smaka olika prudukter och gissa vilka som var ekologiska och vilka som inte var det, rätt så kul faktist:) och den ekologiska maten var ju klart godast:D
Sen hade jag tråk ämnerna som sv, eng mm och såklart musik.
Efter skolan gick jag en snabbis till Issa (som nu mår bättre) och sedan vidare till St Eriksplan för att där möta Louise och sedan hämta den lille hypermänniskan;) Mycket lek och stoj fast det var mest Christoffer som lekte och jag och syrran som låg i soffan och hummade på rätt ställen och flaxade lite med våra låtsas vingar haha( vi skulle vara drakar..eller om det var dinosarier) I alla fall så blev snart han också ganska trött så vi slutade alla utslagna i soffan tittandes på dinosariernas tid:D ganska mysigt endå fast filmen kanske inte var den bästa man sätt haha;)
Kom just hem, var lite problem med intarnet men det funkar just nu i alla fall!

Gammal bilöd på Louise och Christoffer.
Ha en fortsatt solig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0