Hamstergull

2010-02-10 @ 16:26:12
Hallå, nu sitter jag här och är grymt förkyld:( Det blir bara värre och jag funderar på att ta en villodag i morgon. Idag bestämde jag mig för att fota min hamster sen har jag också tittat på goast wisper haha;) rätt så kul , samtidigt som jag tränade på träningscyckeln;)

Här får du se 3 av bilderna jag tog, det blev tyvärr inga bilder på när han är uppe och klättrar på mig för han är rädd för kameran så han gömmer sig alltid i min hand;) såå gulligt<33 men som sagt här har ni lite bilder..







hamstrar är så gulliga när dom hamstrar( stoppar in mat i deras kindpåsar)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gulleplutt!!

2010-02-12 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0