I love y <3

2010-02-22 @ 19:42:18
Jag har fått många och jättefina frågor tack så mycket:)
Här är svaren , hoppas dom duger:


Favorit film? oj, den var svår... jag älskar " knubbigt regn "( det är en komedi )

Favorit bok? Det är nog dom klassiska som Harry Potter och twilight så klart ;)

Vad vill då bli när du blir stor? jag vill såklart bli något inom musiken! Helst sångare men det är ju ganska svårt:(




Varför tog du just musikallinjen på base 23? Jag tog nog den för jag hemst gärna vill bli musikal stjärna men också för att dom andra linjerna inte riktigt passade mig...

Vilken smak på glass gillar du mest? mm, vet inte riktigt. Det bror på vad det är för väder, om det är en varm dag är det gott med en enkel pigelin. En annan favvo är Magnum Mystica ( heter den så ?? ) något i den stilen i alla fall

längtar du till sommaren? JA! Det är klart jag gör... vem gör inte det ? ;)



vilket språk ska du läsa i 7:an? Jag ska läsa franska, vilket var ett självklart val därför jag har släktingar där:)

snyggaste & snällasste killen i klassen? Hehe , gissa det du . Jag är bra kompis med Fabian så han är väl snäll , den söta får jag nog ta att behålla för mig själv...

Färg på tandborsten? Det vet jag faktist inte , ska kolla... den var roselirosa:)

favoritlåt? mm, ingen aning jag gillar så många låtar...

hur mkt är du nöjd med dig själv på en skala 1-10? Ja du... det beror på vilket humör jag är på men idag får det väl bli en 6 :S

om du skulle vilja ändra nåt på ditt utseende, vad skulle det vara? Jag skulle vilja vara lite kortare och sen gillar jag inte gluggen mellan framtänderna som får mig att se ut som en 5 åring!

bästa minnet? Ush, vilka svåra frågor! Jag vet inte , jag gillar minnet när det var julafton och jag fick min första docka:) Jag har ett foto på det också och jag ser helt överlycklig ut haha;)

sommarplaner? Jag och min familj brukar mest vara hemma i Sverige på landet på ingarö men det kommer väl bli ett och annat kompis besök och kanske att vi drar till frankrike också;)

något du saknar, en person, ett ställe elelr en sak? Jag saknar lägenheten i Miami där jag var på höstlovet och min stutsmatta ute på landet:P





Bästa kompis? Igentligen gillar jag inte att säga att jag har "bästakompisar" men det är väl dom jag är med i skolan som Maia, Elli, Laura, Issa ,Felli , Fabbe och gud vet vad :P Och det är väl för att ni bryr er och helt enkelt bara är bäst!

favoritfärg? Blå och Grön en ny favvo som jag förut hatade är faktist rosa vilket förvånar mig själv.

vilken blogg/bloggar du följer? Jag följer Kenzas och mina kompisars/ klasskompisars bloggar.

favoritaffär? Det är kanke tråkigt men HM är alltid bra!

favoritämne? Det borde vara musik men det är det tyvärr inte utan jag tycker slöjden är jättekul i min skola!

favoritmat? mm, många favvosar men jag älskar kyckling med banan och curry;) mums...

favoritdag? Jag vet inte , det borde vara Fredagar för då är det snart helg och allting är bara allmänt bra då.








Det var dom hoppas verkligen trafiken är bättre i morgon!

Håll tummarna<3


Kisses











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0