Miami återträff!

2010-02-20 @ 14:13:39
Hej alla glada läsare. Idag blir det fest hemma hos mig:) Ett av dom första inläggen jag skrev på den här bloggen handlade om min familjs och 2 andra familjers resa till miami, på höstlovet 2009. Nu ska vi träffas i vår lägenhet och ha återträff, titta på bilder och vidios, äta middag och titta melodifestivalen;) Det ska bli super kul att få träffa mina kompisar Ebba och Emelie igen. Vi brukar alltid ha så kul:P
Här är min festoutfit



Klänning: Present från min syster

Jacka: MQ

Legings: HM

Rosa knästrumpor: HM ( jag ska inte ha dom på festen)

puss<3








Kommentarer
Postat av: Kovacevic

nu är svaren ute på bloggen :)

2010-02-20 @ 18:14:14
URL: http://ellenemina.blogg.se/
Postat av: Maia

snygg outfit!

2010-02-20 @ 21:42:07
URL: http://sweetcocos.blogg.se/
Postat av: Felicia

Favorit film?

Favorit bok?

Vad vill då bli när du blir stor?

Det var i alla fall några frågor!:)

2010-02-22 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0