Spring insperation

2010-02-28 @ 11:11:24
Hej alla pigga och glada( eller ledsna:( ) läsare:P

Igår hade jag en jättemysig dag,  shopping med  mammsen och syrran:)

Vi köpte lite inför våren och jag tänkte att kläderna kanke skulle ge er lite inspration;)




Jacka och sjal : HM


Efter shoppingen rensade Louise ut sin garderob och jag fick att par plag:)




Snygg?




Dagen outfit också present från storasystern:)



Dålig kvalite på bilden aja här är sista outfiten från min syrra!
Hoppas att nu gillade insperationen!

puss på er nu ska jag åka ut på landet<33



Kommentarer
Postat av: Maia

Snygga kläder!

2010-02-28 @ 13:01:38
URL: http://sweetcocos.blogg.se/
Postat av: Felicia

Håller med Maia!:) Ha ett bra sportlov!

2010-03-02 @ 12:17:02
Postat av: Anonym

nej...

ingen inspiration alls där faktiskt,

bye bye nu ska jag kolla kenzas!

2010-03-08 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0