Bilder

2010-01-07 @ 17:35:07
Hej Hej! Har just kommit hem från klippningen! Det blev super kort eller kort och kort typ över axlarna i alla fall:) blev nöjd!  Här kommer bilder...



Min bur till hamster typ rekord i stor bur eller vad säger ni?? Den är större en vad den ser ut att vara på fotot.


Mitt kök där jag tillbringade mycket tid under julen


Snöstorm:P



Gud jag är jättedålig på att ta kort men det här är i alla fall en liten dal av balettdräckten jag fick i julklapp:)


Jag fick oxå en " måla själv kalender" det var faktist kul! så här blev januari



Våran finfina julgran:))



haah ser ni mig där nere på fotona visst är jag söt;)

Nu var det slut på julbilderna här kommer dagens outfit



Ny inköpta över julen:
Skorta: HM
Skärp: HM

japp och här kommer min nya frisyr bambambam( drummor:P)BA...


syns inte så tydligt men ni får se mer av den!

Nu kommer pompe min mormors hund och ska bo hos oss för dom ska någonstans.

Till alla er som brukar spela spel på rasterna:))haha först till Issa:
jag ska åka med dig i morgon för jag ska till min mormor:) nu blir du väl glad;)haha
och till er andra:
vi ses i morgon hihi och jag ska fråga( det här är till issa oxå) min faster som är med i en kör som sjunger låtar som en av dom vi ska sjunga i aulan , jag träffar henne på söndag och då kan jag ta med lite noter på sånger!! vi äger girls :))

Ha det bäst<33


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad fint ditt hår blev!!

2010-01-07 @ 17:41:47
Postat av: Maia

Ditt hår blev jättefint!!

2010-01-07 @ 20:45:04
URL: http://sweetcocos.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jättefint blev det verkligen :) <3

2010-01-10 @ 13:20:01
URL: http://elsal.blogg.se/
Postat av: Isabella

jag vill okså ha en såndär måla själv kalender ;)

isabella

2010-01-10 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0