Datorn Vägrar

2010-01-03 @ 17:44:18
Hej alla läsare, tyvärr vägrar min dator att lägga upp bilderna på mitt besök på mitt land där jag har firat jul. Datorn verkar inte palla med riktigt så den får nog vila lite så försöker jag ladda upp dom en annan gång men så länge kan ni titta på mina gamla inlägg och håll ögonen öppna för man vet inte när bilderna kommer!
Jag kan så länge berätta att jag ska åka till Västervik den lilla gulliga staden i småland för att hälsa på min farfor och farfar dom sista dagarna på lovet, vet ej om jag kommer ha till gäng till en dator men något inlägg ska jag nog kunna fixa!
ha det bra<33


Nu funkade det äntligen, men jag hinner inte ladda upp mer nu så det får komma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0