Inga bilder...

2010-01-15 @ 16:48:58
Hej, tog lite bilder på mig och min älskade mic men dom blev tyvärr inte så bra:(
Idag har det inte hänt så mycket och jag är ledsen för jag kan inte gå på en rolig fest som typ hela klassen ska gå på för att jag har jazz och sång på base23 Det är klart att det oxå är roligt men lite jobbigt att man missar en rolig fest... kanske om jag skyndar mig kan jag vara med en stund men då måste jag springa med danskläder på och typ inte ducha och det är inte så trevligt...

Jaha, jag har inget mer att säga så nu ska jag ha fredags mys med pizza från pizza hat ( mmm sååå gott;) ) och mys framför tvn med chips,( hoppas inte hemkunskaps läraren ser det här hehe) och telefonen i högsta hugg... det gäller ju att man röstar så inte ens favvo åker ut från Let's dance redan första gången!
Vem vill ni ska vinna?
kram och puss från lilla mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nice blogg! Besök gärna min ;)

2010-01-16 @ 11:59:11
URL: http://justlikeamelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0