Kommentarer

2010-01-10 @ 12:48:12
Svar på några kommentarer( mest till issa:) )
Bra namn men jag tror tyvärr att det är upptaget och då kan man inte använda det men när jag ska hjälpa dig kan vi ju testa,tack för dina fina kommentarer, kul att du gillade bloggen!
ps: svar på den jag inte skulle lägga upp:
haha japp toppen;))

Och till er andra tack för alla fina kommentarer om mitt hår och annat ni är så gulliga!!
Nu är jag på landet och ska snart klä på mig fixa lite och gå ut och åka skidor, ska bli kul så nu måste jag sluta.
Ha det bäst<33

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag har kollat om det är nån som har det namnet som jag vill ha och det finns ingen som har bella.blogg.se

men jag kanske såg fel. Jag får hitta på nått annat då

jag har okså åkit skidor, i hammarbybacken. jag åkte så fort så det blixtrade under mina skidor.<3 det var roligt.

kul att du svarade på min komentar om... (du vet)hihi

kram Isabella

2010-01-10 @ 19:13:31
Postat av: Isabella

hej

om du går in på elsa blogg och väljer kategorin photoshop och går ner litte så kommer du ttil en bild som jag är med på. jag ser inte klok ut

jag tycker faktist hon kunnde fråga mig och de andra som är på fotot om lov först. du kanske inte tycker som jag men så här tycker jag iallafall:(

kram isabella

2010-01-10 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0