Laddar inför måndag...

2010-01-17 @ 18:07:58
Japp, just nu laddar jag inför en ny vecka. Har just kommit hem från landet där det var mycket snö och ganska boring för jag hade inget att göra...
Nu ska jag ducha och göra mig fin , platta håret för det ser inte klokt ut...(!) och sen ska jag softa framför tvn.
I morgon börjar min dans på base23 , det ska bli kul:), jaha nu har jag inget mer att säga så ni får se min balettdräkt i stället.


haha det ser lite konstigt ut men det är först en balettdräkt sen ett par svarta mjukis shorts.. balettskor och tights allting från balletshoppen




Godiset jag åt i fredags... det såg så gott ut att jag var tvungen att ta ett foto! haha

Puss på er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0