Sök!

2010-01-07 @ 20:00:06
Om ni känner någon som gillar musik och går i 2an 3 an eller uppåt fram till ungfär 13 som gillar musik och funderar på att byta skola, det kanske till och med är du! Sök då till af!! Adolf Fredriks musikklasser det är världens bästa musikskola. På riktigt den har hög klass och man sjunger varje dag! Från pop till kyrkmusik och du kommer inte att ångra dig, Jag sökte först till Nacka mu och då kom jag in där, men sen sökte jag till af oxå fast jag igentligen hade bestämt mig för att börja på nacka, när jag kom in på af valde jag endå af! det var det bästa valet jag har gjort i mitt liv!! i promies<33



Kommentarer
Postat av: Felicia

Snygg design!Trevlig helg!:)

2010-01-08 @ 17:28:51
Postat av: Felicia

Snygg design!Trevlig helg!:)

2010-01-08 @ 17:34:34
Postat av: Isabella

Hej Sofie,

Jag har bestämt vad min blogg ska heta:

bella.blogg.se

hoppas du kan hjälpa mig att fixa bloggen. <3

Kram Isabella

P.S Vi ses på måndag :) :)

2010-01-09 @ 22:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0