Tränar på min...

2010-01-19 @ 20:01:22
Snart ska jag träna på vår familjs nya cross trainer ( stavning? ) Det är jättekul och jag brukar springa en mil på den typ varje dag;)

Jag var på bare23 igår...kul men svårt fast jag gick steg ett...(!) alla hade typ dansat balett förrut och jag har aldrig dansar det förrut hehe!!! Japp så jag fick typ panik när hon sa att vi skulle ställa oss vid stången och inta positioner??? fattade typ inget men det var i alla fall kul och jag var nästan säker på att vår lärare skulle typ säga till mig efteråt att jag skulle börja på steg noll haha helt kass var jag, aja på fredag är nästa träning så nu kan jag vila lite eller fresten inte alls för jag måste öva på att gå ner i split och spagat ,det förväntar hon oss att vi ska kunna om 2 veckor!! Hur i hela friden ska jag lyckas med det??
Ha det bra<33

Kommentarer
Postat av: ♥Aina

visst är det roligt!

Men kan nog inte träna imårn... på min födelsedag.

Vrför ska jag gå och bli sjuk? god damet

2010-01-20 @ 15:59:09
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0