Bildbomb från första dagarna på sommarlovet

2010-06-14 @ 11:01:10

Maia ute på mitt land, antingen är hon påväg ner i vattnet eller påväg upp?! vad tror ni?



Jag tror inte Maia uppskattar den här bilden hehe...



naaww:love:



Kallt var ordet...



Maia



Och vad ser man här... halva jag, Maia , du måste öva på att ta foton:P

Nu hoppar vi till min fördelseda;)



Fick de här underbart söta örhängerna från Ellionor Reed av min kära Syster:love:



Maia söta:love: fick de här jättegulliga pärlörhängerna!


:love:



Vi var ute och plockade syrener:)



Sommarfin till Festen senare på kvällen;)

Sådär det var ett långt inlägg. Nu ska jag möta mamma i globen , gå på Macdo, shoppa lite och sen blir det öronhåltagning:S läskit!
puus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0