Dagens- testet

2010-06-03 @ 17:02:56
DAGENS VILL HA: En till tuttifrutti klubba:( haha

DAGENS KLÄDSEL: leggings, kjol från Hm skärp också från Hm, tröja från...Hm och kofta från Hm hehe:blush:

DAGENS FRISYR: ruffsad tofs så man ser ut som en häxa haha;)

DAGENS LÅT: Let it be, alla går rund och nördar den

DAGENS PLANER: Besegra hela värden mohahahaha!!

DAGENS SAKNAD: VATTENKRIG!! det var super varmt men de hade stängt av vattnet så vi inte skulle ha det och om vi hade det skulle vi endå typ blivit religerade såå....

DAGENS DUMMASTE: VATTENKRIG!! vi hade det endå... nää , så dumma var vi faktist inte!

DAGENS MISSLYCKANDE: Felicia när hon skulle kasta en liten boll på Marcus och kastade upp den i taket istället haha:D

DAGENS DROG: GLASS!

DAGENS KÖP: GLASS! och tuttifrutti klubba:)

DAGENS GODIS: Hur många gånger behöver jag skriva tuttifruttiklubba i det här testet egentligen!

DAGENS HUMÖR: Desperat dampunge haha nää men jag har väl varit glad antar jag??

DAGENS CITAT:Hade inget roligt så det får bli det här ( konversation på msn idag) Sofie: men jävla pruttgubbe( till Fabbe ) Fabbe: Mm


DAGENS ROLIGASTE: min galna  frissa , felli och bollen, Maria och jag på musiken( jag var sämst då, sjöng fel hela tiden och maria typ dampade på mig haha, det var så jag fick min galna frisyr) och konversation med fabbe på msn:D

Det var min dag, verkade den roolig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0