Me

2010-06-15 @ 16:23:05
Idag hade storasyrran avslutning och gick ut nian. Avundas henne lite, jag vill också gå ut nu och slippa de jobbiga åren jag har framför mig men men...
Satt i en Väldigt ( med stort V ) trång kyrka inklämd mellan Mamma och pappa och fick lite lätt klaostrofobi:S inte så mysigt.
Så annars var jag och shoppade igår efter håltagningen( som inte alla gör ont när man tar de men som nu gör att mina örsnibbar typ kommer sprängas och dunkar som f**n, suck...) på HM och Lindex efter alla pengar och presentkort jag fick i förgår.
Det fick bli de här söta sakerna



Ring med blomma :HM
Armband 20 smala ringar : HM


Jag köpte också ögonskugga 5 olika sommarfina färger rosa, vit , mörkblå, grön och lila : Viva la Diva, Lindex

Medans jag endå håller på så kommer här dagens outfit



Brunt underlinne, långt : HM
Vit blus: HM
Smycken:HM( se ovan)
leggings: Lindex
Väska, silvrig (bara bandet syns) : affär i Miami
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0